مقالات

ردیاب های جی پی اس چقدر می توانند کسب و کار شما را نجات دهند؟

ردیاب های جی پی اس چقدر می توانند کسب و کار شما را نجات دهند؟

کنترل میزان مصرف سوخت با خرید ردیاب خودرو
پیشرفت تجارت با نصب ردیاب : کسب و کار با نصب ردیاب : اگر شما هم مانند هزاران صاحب کسب و کار کوچک هستید ، اینها سوالاتی هستند که به احتمال زیاد روزانه به ذهن شما خطور می کنند. زمانی که بودجه محدودی دارید و جریان نقدینگی همیشه یک نگرانی است، کاهش هزینه ها به اندازه یک اولویت است. راه های مختلفی برای کاهش هزینه های سربار و پول نقد وجود دارد، اما یکی از آنها که ممکن است نادیده گرفته باشید، ردیاب ساده GPS است.

با دستگاهی که برای هر یک از وسایل نقلیه شرکت شما، اعم از ماشین های کارمند، وانت ناوگان یا وسایل نقلیه تحویلی نصب شده است، می توانید مسافت پیموده شده کسب و کار خود را کنترل کنید و سالانه مقدار قابل توجهی پس انداز کنید. این فقط سوخت نیست، زیرا ردیاب‌های GPS می‌توانند از راه‌های دیگر در هزینه شما صرفه‌جویی کنند و همچنین کارایی و بهره‌وری را افزایش دهند.

پیشرفت تجارت با نصب ردیاب

کاهش مسافت پیموده شده به اندازه
با استفاده از ردیاب های GPS، می توانید مسافت پیموده شده را کاهش دهید و در نتیجه عمر وسایل نقلیه خود را افزایش دهید. با این حال، بزرگترین صرفه جویی فوری، سوخت است. در اینجا فقط برخی از روش هایی که فناوری ردیابی می تواند مسافت پیموده شده و مصرف سوخت را کاهش دهد آورده شده است:

انتخاب سریع ترین و کوتاه ترین مسیرها. راننده شما ممکن است فکر کند که بهترین مسیر ممکن را انتخاب می کند، شاید از یک دستگاه ناوبری ماهواره ای استفاده کند، اما مدیر ناوگانی که به لطف اطلاعات مخابره شده توسط ردیاب GPS در زمان واقعی تماشا می کند، ممکن است خلاف این فکر کند. نقشه برداری از تمام مسیرهای راننده و نظارت بر آنها در زمان واقعی می تواند نقاط کند را شناسایی کند، ناشی از ترافیک یا ازدحام، و همچنین بریدن از بن بست ها و انتخاب سریع ترین مسیرهای ممکن.

بهینه سازی توقف ها و تحویل ها ردیاب‌های GPS می‌توانند به کارآمدتر کردن وسایل نقلیه ناوگان شما با یکدیگر کمک کنند. یک مدیر ناوگان می‌تواند به تعداد توقف‌ها یا نقاط تحویل برنامه‌ریزی‌شده نگاه کند و یک مسیر کارآمد را برنامه‌ریزی کند تا یک وسیله نقلیه بتواند به طور چشمگیری بهره‌وری خود را بهبود بخشد و سوخت کمتری برای انجام کارهای بیشتر مصرف کند.

بهبود رفتار راننده
پیشرفت تجارت با نصب ردیاب : دستگاه ردیاب GPS انواع اطلاعات مفید از جمله سرعت خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. اگر راننده خاصی به گونه‌ای رانندگی می‌کند که به‌طور غیر ضروری ارقام مسافت پیموده شده را افزایش می‌دهد، یا شاید ادعا می‌کند که مسافت پیموده شده مربوط به کار نیست، می‌توانید به لطف ردیاب آن را ببینید و اقدامات لازم را انجام دهید. ممکن است بخواهید راننده خود را آموزش دهید و آموزش دهید، یا اگر رفتار نادرستی را مشاهده کرده اید که هزینه زیادی برای شرکت دارد، ممکن است چیزی شدیدتر باشد.

ارزش وسیله نقلیه وسایل نقلیه با مایل بیشتر در ساعت احتمالاً سریعتر از ارزش خود کاسته شده و در طول سالها به نگهداری بیشتری نیاز دارند. مسافت پیموده شده بالا همچنین می تواند شما را مجبور کند که مجبور شوید به دفعات بیشتری وسایل نقلیه را تعویض کنید. با استفاده از ردیاب‌های GPS به روش‌های ذکر شده در بالا، می‌توانید سال‌های بیشتری به عمر کارکرد خودروی خود اضافه کنید و ارزش آن‌ها را ثابت نگه دارید.

پیشرفت تجارت با نصب ردیاب

پیدا شدن وسیله نقلیه سرقت شده با ردیاب خودرو
پیشرفت تجارت با نصب ردیاب : ردیاب های GPS همچنین می توانند در مواقع گم شدن یا دزدیده شدن وسیله نقلیه به شما کمک کنند. به‌جای اینکه حق بیمه‌های شما با ارائه مطالبه از سقف عبور کند، می‌توانید از این فناوری برای پیدا کردن یک وسیله نقلیه دزدیده شده و ارائه اطلاعات دقیق مکان به مقامات استفاده کنید. یک دزد وسیله نقلیه احتمالاً نمی داند که ماشین در حال ردیابی است، بنابراین می توانید مقصر را دستگیر کرده و وسیله نقلیه خود را بازیابی کنید – همه اینها بدون از دست دادن پول یا نیاز به مطالبه بیمه خود.

افزایش بهره وری
علاوه بر کاهش مسافت پیموده شده، برنامه ریزی و بهینه سازی برای مسیرهای بهتر و رانندگی بهتر می تواند به شما کمک کند هر روز کارهای بیشتری انجام دهید. اگر هر راننده به دلیل بهبود کارایی در جاده‌ها، هر روز فقط یک بار تحویل یا یک توقف دیگر را جابجا کند، این می‌تواند تفاوت بزرگی در گردش مالی و بهره‌وری شرکت شما ایجاد کند. آنها حتی ممکن است قادر به انجام بیشتر از این باشند، که باعث می شود ردیاب GPS شما در واقع سرمایه گذاری بسیار مناسبی به نظر برسد.

همچنین می‌توانید از ردیاب‌های GPS برای کشف رفتار بد و غیرمولد کارکنان، مانند وقفه‌های طولانی ناهار یا رانندگی در کارهای شخصی در زمان کار، استفاده کنید. به عنوان مثال، یک راننده ممکن است تعداد ساعات مشخصی را که در خودروی خود بر روی کارهای مربوط به تجارت سپری کرده است گزارش دهد، اما اطلاعات ردیابی شما ممکن است خلاف این را ثابت کند. ممکن است بگوییم که راننده 90 دقیقه را در ایستگاه خدمات بزرگراه ایستا سپری کرده یا قبل از اتمام ساعت کاری تعیین شده به یک مرکز خرید محلی مراجعه کرده است. همه این رفتارها برای شما هزینه دارد و ممکن است هرگز آن را بدون دستگاه ردیاب GPS کشف نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *